Palvelut

Työnohjaus ja valmennus

Voimavaroja ja ratkaisuja

Löydetään ratkaisuja haastaviin tilanteisiin ja vapautetaan luovuutta jatkuvasta solmujen availusta varsinaiseen työn tekemiseen. Työnohjauksessa ja valmennuksessa tuetaan työhyvinvointia, lisätään työn iloa ja tuetaan työn kehittämistä.

Koulutus

Yhteinen suunta

Kehittämispäivä, tyhy-toiminta tai virkistyspäivä, erilaisten työyhteisötapahtumien lista on pitkä. Työelämän ilmiöt kaikessa kirjavuudessaan ovat valtavan mielenkiintoisia, ja ammattitaitoisen kouluttajan ohjauksessa päästään paljon syvemmälle tai pidemmälle kuin kahvihuoneen purnauspiirissä.

Elämän ihmettely

Tule mukaan ihmettelemään!

Tuotan sisältöä omaan blogiini työelämän ihmeistä ja ylläpidän Kerän some-tilejä. Kirjoitan tällä hetkellä kevyellä otteella muun päivätyön ohella. Ota yhteyttä, jos kaipaat sisältöä omaan julkaisuusi tai haluat muuten vaan ihmetellä elämää yhdessä!