Koulutus

Kehittämispäivä, tyhy-toiminta tai virkistyspäivä, erilaisten työyhteisötapahtumien lista on pitkä. Työelämän ilmiöt kaikessa kirjavuudessaan ovat valtavan mielenkiintoisia, ja ammattitaitoisen kouluttajan ohjauksessa päästään paljon syvemmälle tai pidemmälle kuin kahvihuoneen purnauspiirissä.

Vuorovaikutustaitoja voi opetella työyhteisössä. Kaikista ei tule bestiksiä, mutta henkilökemiat on mahdollista saada toimimaan. Hyvä työilmapiiri on ihan mielettömän tärkeä. Yhdessä sitä voi harjoitella ja oppia!

Kysy rohkeasti tarjousta, suunnitellaan yhdessä juuri teille sopiva koulutus!

Esimerkkikoulutus: sähköinen kysely + koulutus, 10 osallistujaa

- Ennen koulutusta lyhyt, aiheeseen orientoiva sähköinen kysely, nimettömät vastaukset.

- Koulutus lähi- tai etäkoulutuksena 2h: Asisältö perustuu tutkittuun tietoon. Koulutus sisältää myös yhteisöllistä työskentelyä keskustelun sekä harjoitusten avulla.

- Sisältönä esimerkiksi: stressi, palautuminen, voimavarat, luottamuksen ilmapiiri, psykologinen turvallisuus, erilaiset tyypit työyhteisössä

Hinta: 700€ +alv.24%